Naszą główną misją jest pomoc przedsiębiorcom. Poniżej znajdziesz materiały edukacyjne, które mają pomóc Tobie w rozwoju marki i biznesu.
Analiza danych marketingowych Przy dzisiejszych możliwościach w digital marketingu wiele firm gromadzi mnóstwo danych marketingowych, ale ile z nich jest wykorzystywanych w sposób efektywny? Najcenniejszym...
Wiedząc już ile mniej więcej kosztuje prowadzenie profili społecznościowych na Instagramie i Facebooku (przeczytacie o tym w naszym ostatnim artykule) czas przejść do konkretów – strony...
Można na to pytanie odpowiedzieć stwierdzeniem utożsamianym z marketingiem – TO ZALEŻY. Od branży, ilości postów, rynku i sytuacji. Do tego dochodzi działanie algorytmów, dynamicznie określane stawki, systemy...
Wrzesień to miesiąc, który dla wielu przedsiębiorców jest okresem intensywnych przygotowań do nadchodzącego okresu świątecznego. Dla właścicieli sklepów internetowych, a zwłaszcza tych działających na platformie Amazon,...
Święta Bożego Narodzenia to czas radości, wspólnego spędzania czasu z rodziną i przyjaciółmi oraz, oczywiście, wymiany prezentów. Dla wielu osób zakupy świąteczne to jedno z najbardziej...
Amazon to potężna platforma e-commerce, która umożliwia sprzedawcom z całego świata dotarcie do ogromnej liczby klientów. Jednak korzystanie z tej platformy wiąże się z różnymi opłatami, które mogą...
Grupa docelowa to określona grupa osób, do której skierowany jest produkt lub usługa firmy. Grupa ta jest definiowana przez różne czynniki demograficzne, takie jak: wiek, płeć,...
Niezależnie od tego w jaki sposób działasz w e-commerce, dla wielkości sprzedaży ważna jest obecność w jak największej ilości punktów styku z odbiorcą. W Polsce nadal jest...