Story Inside

Projekt logo

Twój logotyp to coś więcej niż tylko znak graficzny – to pierwsze wrażenie, fundament marki i kluczowy element jej tożsamości.

Jak dobrze zaprojektowane logo może pomóc w Twojej firmie?

Rozpoznawalność i profesjonalizm

Dobrze zaprojektowane logo buduje silną tożsamość marki i sprawia, że Twoja firma wyróżnia się na tle konkurencji. To pierwszy krok do zdobycia zaufania klientów.

Spójność w komunikacji

Logo to fundament całej identyfikacji wizualnej – wpływa na wygląd Twojej strony, materiałów promocyjnych i mediów społecznościowych. Spójna marka to silna marka.

Skuteczne pierwsze wrażenie

Masz tylko kilka sekund, by przyciągnąć uwagę potencjalnego klienta. Profesjonalne logo mówi więcej niż tysiąc słów i od razu komunikuje wartości Twojego biznesu.

Przemyślane logo i identyfikacja dla Twojej marki

Zbudujmy identyfikację Twojej marki, która przemówi do Twoich odbiorców.

W jakich obszarach pomagamy w procesie doradztwa?

1. Unikalna tożsamość marki

Tworzymy logo, które wyróżnia Twoją firmę, buduje jej charakter i zapada w pamięć odbiorców.

2. Spójność wizualna

Dopasowujemy logo do całej identyfikacji wizualnej, tak aby harmonijnie współgrało z materiałami marketingowymi i stroną internetową.

3. Przemyślana symbolika

Każdy detal ma znaczenie – projektujemy logo, które komunikuje wartości Twojej marki w czytelny i estetyczny sposób.

4. Gotowość do użycia

Dostarczamy komplet plików w różnych formatach, gotowych do druku, internetu i materiałów promocyjnych.

Doradztwo w marketingu i sprzedaży

Zaufali nam

Bartek udzielił mi niezwykle potrzebnej, konsultacji strategicznej mojego produktu. Było bardzo konkretnie i bardzo jakościowo. Polecam każdemu, kto nie wie jak ruszyć 🙂

Luiza Kwiatek

Po 8 mc poszukiwań, draftów, mockupów, rozmów wkońcu Agencja która nadała wizualny kierunek firmie

Bardzo Polecam!

Robert Polakowski

Współpracujemy już od kilku miesięcy i z czystym sumieniem mogę polecić całą ekipę. Dobrze dobrana i przemyślana strategia marketingowa. Dużo ciekawych pomysłów, które świetnie sprawdziły się w prowadzeniu social mediów. Na pewno będziemy rozwijać naszą współpracę – gorąco polecam.

Kazimierz Giemza

Współpraca pomogła mi wyróżnić się na dosyć nasyconym rynku. Dopasowane działania marketingowe i nowa identyfikacja graficzna zwróciły uwagę mojej grupy docelowej i pomogły pozyskać nowych klientów.

Adrian Białecki

Współpraca z Story Inside pomogła nam ponaprawiać i uporządkować działania marketingowe. Przygotowana wspólnie strategia marketingowa dodała nam spójności w działaniach marketingowych i sprzedażowych.

Wojtek Sobstyl

W trakcie współpracy widać, że grono naszych klientów się powiększa i lubią wchodzić z nami w interakcje i udzielać się w tak zwane życie firmy. Bardzo nas to cieszy dlatego jesteśmy zadowoleni z efektów współpracy.

Karolina Z.

To co było dla mnie najważniejsze, to indywidualne podejście do mojej działalności. W mojej branży jest to kluczowe, aby rozwiązania były efektywne i etyczne. Przygotowana strategia rozwoju, jak i samo doradztwo biznesowe i wykonanie strony spełniło moje oczekiwania i pozwoliło rozwijać się mojej marce.

Kinga Legieta

Jak wygląda proces doradztwa w praktyce?

1. Brief i analiza marki

Zaczynamy od rozmowy. Kim jesteś? Co wyróżnia Twoją markę? Analizujemy rynek, konkurencję i oczekiwania klientów, by stworzyć logo, które nie tylko wygląda dobrze, ale działa.

2. Koncepcje i kierunki wizualne

Na bazie analizy tworzymy propozycje logo. Przedstawiamy różne style, testujemy typografię i kolory. Wspólnie wybieramy najlepszy kierunek do dopracowania.

3. Dopracowanie i finalizacja

Gdy wybierzemy projekt, dopracowujemy detale – proporcje, kolorystykę i uniwersalność, aby logo wyglądało świetnie w każdym formacie i na każdej platformie.

4. Przekazanie plików i wdrożenie

Otrzymujesz zestaw plików do internetu, social mediów i druku. Możemy także przygotować księgę znaku, by zapewnić spójność wizualną marki.

Ile kosztuje doradztwo biznesowe?

Koszt stworzenia logo zależy od kilku czynników, takich jak liczba przygotowywanych propozycji, poziom skomplikowania znaku, konieczność badań rynkowych czy opracowanie dodatkowych materiałów (np. księga znaku). Zamiast sztywnych pakietów stosujemy elastyczne rozliczenie godzinowe, dzięki czemu możesz dostosować zakres pracy do swoich potrzeb i budżetu.

Niezależnie od tego, czy jesteś startupem, rozwijającą się firmą czy ugruntowaną marką, dostarczamy konkretne rozwiązania dopasowane do Twojego etapu rozwoju. Każda godzina naszej pracy to realna wartość – praktyczne rekomendacje i wsparcie we wdrożeniu, bez zbędnej teorii. Skontaktuj się z nami, aby otrzymać wycenę dostosowaną do Twojego projektu.

FAQ

Czas realizacji zależy od złożoności projektu i liczby iteracji. Standardowo proces trwa od 2 do 6 tygodni – od analizy i koncepcji po finalizację. Dostosowujemy tempo pracy do Twoich potrzeb, dbając o jakość i dopracowanie detali.

Dostarczamy logo w formacie pliku otwartego oraz do wykorzystania w internecie (AI, PDF). Na życzenie przygotowujemy także księgę znaku, zawierającą zasady użycia logo, kolorystykę i typografię, co pomaga zachować spójność wizualną marki.

Pracujemy w ścisłej współpracy z Tobą – zaczynamy od analizy marki i preferencji, aby kierunki projektowe były zgodne z Twoimi oczekiwaniami. Wprowadzamy poprawki i dopracowujemy projekt tak, abyś otrzymał logo, które w pełni odpowiada Twojej wizji.

Tak, oferujemy wsparcie w przyszłych aktualizacjach znaku, np. jego uproszczeniu czy dostosowaniu do nowych formatów. Tworzymy logo, które jest elastyczne i skalowalne, więc będzie działać zarówno dziś, jak i w przyszłości.

Sprawdź, jak rozwijają się nasi Partnerzy.

Skontaktuj się z nami