Story Inside

Lejek marketingowy

Tworzymy lejki marketingowe dopasowane do specyfiki branż. Dowiedz się jak dobrze opracowana strategia marketingowa pozwala zdobywać wartościowe leady i klientów.

Czym jest lejek marketingowy i dlaczego jest taki ważny?

Mechanizm lejka marketingowego jest o tyle kluczowy, że dzięki konkretnym i spójnym działaniom, budżet marketingowy może zostać wykorzystany w efektywny sposób. W takiej sytuacji firma nie traci pieniędzy na działania po omacku, tylko wykorzystuje każdą złotówkę tak, aby przybliżyć się do celu biznesowego.

1. Źródło ruchu

Każda platforma przekazu i sieć reklamowa adresowana jest do innej grupy docelowej. Dlatego też dobieramy konkretne rozwiązania pod rzeczywiste potrzeby.

2. TOFU

Zadaniem górnej części lejka marketingowego jest przyciągnięcie jak największej ilości osób powiązanych z tematyką Twojej działalności.

3. MOFU

W środkowej części lejka edukujemy potencjalnych klientów z tematyki Twojego biznesu, a także pokazujemy zalety i wyróżniki Twojej marki na tle konkurencji.

4. BOFU

W ostatnim etapie marketingu i sprzedaży, przekonujemy potencjalnych klientów, że to właśnie Twoje produkty są odpowiednie dla ich potrzeb.

Źródło ruchu

Social media | Płatne kampanie | Pozycjonowanie

Przy wsparciu

Strona www | Analityka | Identyfikacja wizualna

Jak może wyglądać lejek marketingowy w Twojej firmie?

Dotrzyjmy wspólnie do jakościowych klientów biznesowych!

Co znajduje się w strategii lejka marketingowego przygotowanego przez nas?

Cele marketingowe i biznesowe

Cele marketingowe firmy powinny bezpośrednio wpływać na osiągniecie jej celów biznesowych. Dlatego osadzamy działania marketingowe w realiach danej organizacji.

Analiza konkurencji i stanu obecnego

Żeby odpowiednio zaprojektować drogę realizacji danych celów, musimy najpierw przeanalizować gdzie firma i dany obszar rynku znajdują się obecnie.

Wartości i wyróżniki

Wierzymy, że każda organizacja jest wyjątkowa. Dlatego kreując komunikację danej firmy chcemy opowiedzieć historię ludzi i wartości, którzy stoją za jej sukcesem.

Grupa docelowa

Nie musisz ze swoimi produktami docierać do wszystkich klientów na rynku. Ograniczając komunikację i dotarcie do ludzi zainteresowanych Twoją działalnością zwiększasz szansę na konwersję.

Plan działań digital

Dzięki dynamicznemu wzrostowi mediów społecznościowych i eCommerce, większość firm jest już w Internecie. Dlatego przygotowujemy plan działań, który zwróci oczy klientów na Twoją markę.

Metodyka pomiarów i analizy

Marketing powinien rozwijać organizację i pomagać w osiąganiu konkretnych celów. Dlatego w naszych działaniach skupiamy się na mierzeniu efektów wykonanej pracy i wprowadzaniu jej optymalizacji.

Co zyskujesz tworząc z nami Twój lejek marketingowy?

Wierzymy, że każda firma ma za sobą niesamowitą historię. Dlatego razem z Tobą ubieramy ją w całość i pokazujemy odpowiedniej grupie docelowej.

1. Ułożenie i zaplanowanie działań marketingowych

Prowadząc własne firmy wiemy, że optymalne wykorzystanie budżetu jest kluczowe. Dlatego do Waszych projektów podchodzimy dokładnie w ten sposób.

2. Sprzedaż bez przepalania budżetu

Jesteśmy transparentni i otwarci w naszych relacjach, ponieważ zależy nam na wspólnej długoterminowej współpracy i efektywnych działaniach.

3. Wyróżnienie się na rynku i zwiększenie widoczności

Przy dużej konkurencji zwiększającej się praktycznie z dnia na dzień sprawmy, aby oczy klientów zainteresowanych Twoimi produktami były skierowane na Twoją markę.

Stwórzmy wspólnie Twój lejek marketingowy

Umów się na bezpłatną konsultacje.

Zaufali nam

Współpraca pomogła mi wyróżnić się na dosyć nasyconym rynku. Dopasowane działania marketingowe i nowa identyfikacja graficzna zwróciły uwagę mojej grupy docelowej i pomogły pozyskać nowych klientów.

Adrian Białecki

Współpraca z Story Inside pomogła nam ponaprawiać i uporządkować działania marketingowe. Przygotowana wspólnie strategia marketingowa dodała nam spójności w działaniach marketingowych i sprzedażowych.

Wojtek Sobstyl

W trakcie współpracy widać, że grono naszych klientów się powiększa i lubią wchodzić z nami w interakcje i udzielać się w tak zwane życie firmy. Bardzo nas to cieszy dlatego jesteśmy zadowoleni z efektów współpracy.

Karolina Z.

To co było dla mnie najważniejsze, to indywidualne podejście do mojej działalności. W mojej branży jest to kluczowe, aby rozwiązania były efektywne i etyczne. Przygotowana strategia rozwoju, jak i samo doradztwo biznesowe i wykonanie strony spełniło moje oczekiwania i pozwoliło rozwijać się mojej marce.

Kinga Legieta

Skontaktuj się z nami