Story Inside

Doradztwo marketingowe i sprzedażowe

Pomagamy spojrzeć na działania Twojej firmy z innej perspektywy. Przygotujmy wspólnie konkretny plan działania.
Doradztwo w marketingu i sprzedaży

Jak doradztwo może pomóc w Twojej firmie?

Wybór priorytetów

Wspólnie opracujemy plan, który skupi się na działaniach dających Twojej firmie największą dźwignię.

Wytyczenie mierzalnych celów

Skonkretyzowanie działań firmy i drogi, którą musi ona przejść, pomaga w osiągnięciu wytyczonych założeń.

Sprawdzone rozwiązania

Omawiając Twoje wyzwania biznesowe, marketingowe i sprzedażowe postaramy się czerpać z realnych i dobrych rozwiązań rynkowych.

Sprawdź czy doradztwo z Story Inside jest dla Ciebie

Skonkretyzujmy Twoje działania i zaplanujmy rozwiązanie Twoich wyzwań.

W jakich obszarach pomagamy w procesie doradztwa?

1. Działania marketingowe

Podejmując decyzje marketingowe na poziomie strategicznym niezbędne jest spojrzenie na długofalową perspektywę. Taką też przyjmujemy podczas sesji doradczych.

2. Działania sprzedażowe

Działania marketingowe i sprzedażowe muszą ze sobą współgrać, aby przynieść oczekiwany efekt. Podczas procesu doradztwa w marketingu i sprzedaży zadbamy o tę symbiozę.

3. Biznesowa perspektywa

Każdy projekt biznesowy z założenia tworzony jest po to, aby zarabiać. Wybierzemy jednak do tego odpowiednią drogę, która współgra z Twoimi wartościami i celami biznesowymi i życiowymi.

4. Strategia rozwoju digital

Szersze spojrzenie na działania firmy w obszarze online pozwala na podejmowanie lepszych jakościowo decyzji. Pomaga to także uniknąć kosztownych błędów w początkowych fazach projektowych.

Zaufali nam

Współpraca pomogła mi wyróżnić się na dosyć nasyconym rynku. Dopasowane działania marketingowe i nowa identyfikacja graficzna zwróciły uwagę mojej grupy docelowej i pomogły pozyskać nowych klientów.

Adrian Białecki

Współpraca z Story Inside pomogła nam ponaprawiać i uporządkować działania marketingowe. Przygotowana wspólnie strategia marketingowa dodała nam spójności w działaniach marketingowych i sprzedażowych.

Wojtek Sobstyl

W trakcie współpracy widać, że grono naszych klientów się powiększa i lubią wchodzić z nami w interakcje i udzielać się w tak zwane życie firmy. Bardzo nas to cieszy dlatego jesteśmy zadowoleni z efektów współpracy.

Karolina Z.

To co było dla mnie najważniejsze, to indywidualne podejście do mojej działalności. W mojej branży jest to kluczowe, aby rozwiązania były efektywne i etyczne. Przygotowana strategia rozwoju, jak i samo doradztwo biznesowe i wykonanie strony spełniło moje oczekiwania i pozwoliło rozwijać się mojej marce.

Kinga Legieta

Jak wygląda proces doradztwa w praktyce?

1. Określenie potrzeb

Podczas pierwszych rozmów określamy realną sytuację Twojego projektu, a następnie obszary współpracy. Na tej podstawie przygotowujemy plan spotkań doradczych, a także działań operacyjnych.

2. Wywiad analityczny

Podczas pierwszego spotkania analizujemy wszystkie aspekty Twoich działań firmowych, a także życiowych. Dzięki temu wytyczamy konkretne cele, do których będziemy dążyć podczas wspólnego procesu.

3. Spotkania warsztatowe

Każde spotkanie jest poświęcone Twoim wyzwaniom i aktualnym działaniom. Aby te spotkania były dla Ciebie jak najbardziej efektywny wytyczamy konkretne działania do podjęcia.

4. Nastawienie na efektywność

Podczas procesów pracujemy w oparciu o wyznaczone cele i kolejne działania wytyczamy odwołując się do fundamentów. To sprawia, że główna wizja działań pozostaje niezmienna.

Sprawdź, jak rozwijają się nasi Partnerzy

Skontaktuj się z nami