Story Inside

Piekarnia Tradycyjna

  • Profil Facebook
  • Profil Instagram
  • Kampanie reklamowe Meta Ads
  • Strona www
Piekarnia Tradycyjna, wypiekająca swoje naturalne i świeże wyroby w Trójmieście od 1991 r. Od pewnego czasu zauważyli dużą potrzebę budowania świadomości marki i tak rozpoczęła się nasza współpraca. Zdecydowaliśmy się skierować większą uwagę również na młodszą klientelę, dlatego odświeżyliśmy stronę internetową i identyfikację pod Social Media.

Etapy współpracy

Rozmowa strategiczna

Każda nasza współpraca poprzedzona jest rozmową strategiczną i to od niej uzależnione są dalsze działania. Wierzymy, że nasz partner najlepiej zna własny biznes, a naszym zadaniem jest poznanie go od środka oraz wsparcie w tym na czym znamy się najlepiej czyli marketingu i sprzedaży. W tym wypadku rozmowa z klientem pozwoliła nam zagłębić się w procesy i wartości Piekarni Tradycyjnej, które warte były oparcia o nie conteknu marki.

Działania wizerunkowe

Ważnym element współpracy było odświeżenie identyfikacji wizualnej i trafienie treścią oraz grafiką również do młodszej grupy docelowej. Piekarnia tradycyjna ma wiele lokalizacji i jest w sąsiedztwie mieszkańców Trójmiasta, na czym postanowiliśmy się skupić. Zależało nam na zbudowaniu contentu opartego o tradycje, relacje pracowników piekarni oraz dbanie o klientów i pasję właścicieli. Do tego idealnie sprawdziły się działania zarówno przez Facebooka oraz Instagram.

Harmonogram prac Social Media

Żeby dobrze zaplanować działania w Social Mediach potrzebny jest odpowiedni harmonogram prac. Taki model współpracy pozwala nam odciążyć klienta i ograniczyć jego czas pracy nad marketingiem do minimum (CZAS - który wiemy jaki jest cenny przy prowadzeniu biznesu). Kolejną ważną wartością takiego harmonogramu jest możliwość zaplanowania spójnych działań, z datami publikacji, co pozwala wyegzekwować systematyczne i wartościowe publikacje.

Strona www

Głównym założeniem strony było oczywiście stworzenie odpowiedniej architektury informacji oraz zaprojektowanie jej w przestępny sposób dla odbiorców. Dzięki wcześniejszej rozmowie strategicznej znaliśmy już wiele szczegółów, które bardzo ułatwiły pracę i pozwoliły stworzyć stronę spójną ze wszystkimi działaniami marketingowymi. Ważnym element było stworzenie kreatora tortów, który miał ułatwić jego zamówienie w piekarni.

Rozmowa strategiczna

Współprace rozpoczęliśmy od rozmowy strategicznej, która miała pomóc nam w wytyczeniu założeń, celów i wartości marki. Zależy nam na bliskiej relacji z klientem i na jak najlepszemu opowiedzeniu światu jego historii, dlatego tak ważny jest dla nas ten etap.

Ustaliliśmy spójny kierunek komunikacji potrzebny do stworzenia strony www, a później działań w Social Mediach. Klientowi zależało na zachowaniu tradycyjnego wizerunku Piekarni, trochę odświeżonego, który trafi również do młodszych odbiorców.

Działania wizerunkowe

Wspólnie z klientem zadecydowaliśmy, że głównym punktem styku marki z odbiorcami będzie Facebook i Instagram, ze względu na mocno zróżnicowaną grupę odbiorców. Postawiliśmy na pokazanie tradycyjnych wypieków – pieczywa i słodkich wyrobów oraz ich prostego, naturalnego składu. Ważnym punktem była też tradycja i doświadczenie w dostarczaniu wypieków na terenie Trójmiasta od ponad 30 lat oraz wspaniała i przyjazna atmosfera jaka panuje we wszystkich punktach.

Głównymi założenia contentu na Social Mediach były:

  • pokazanie wartości marki, przyjaznej atmosfery i zaangażowania wszystkich pracowników,
  • pokazanie tradycyjnych wypieków, z prostym i naturalnym składem,
  • treści z ciekawostkami, przepisami, które każdy może wcielić w życie,
  • zbudowanie grupy zaangażowanych odbiorców – stąd liczne konkursy pojawiające się na Socjalach.

Strona www

Głównym założeniem strony był aspekt wizerunkowy i forma promocji piekarni. Zgodnie z wytyczonymi założeniami skupiliśmy się na pokazaniu wartości marki oraz tradycyjnych wypieków. Dodatkowo mocno postawiliśmy na aspekt budowania piekarni przez ludzi, którzy nierzadko są z firmą od początku. Ważną funkcjonalnością na stronie była zakładka z KREATOREM TORTÓW, dzięki której łatwo można zamówić wybrany przez siebie tort, na każdą okazję.

www.piekarniatradycyjna.pl

Może zainteresować Cię również

Skontaktuj się z nami