Można na to pytanie odpowiedzieć stwierdzeniem utożsamianym z marketingiem – TO ZALEŻY. Od branży, ilości postów, rynku i sytuacji. Do tego dochodzi działanie algorytmów, dynamicznie określane stawki, systemy aukcyjne i wiele innych… Naprawdę jest tego sporo.
Chcemy jednak przybliżyć Wam uśrednione koszty współpracy z nami w zakresie prowadzenia firmowych portali społecznościowych, korzyści jakie płyną ze współpracy oraz co możemy zrobić dla Was i Waszej firmy.
Social media w XXI. wieku to medium, od którego wiele zależy i które kształtuje światopoglądy. Jednocześnie jest to środowisko, w którym konkurencja jest bardzo duża, co sprawia, że trzeba szybko przykuć uwagę potencjalnego klienta i wyróżnić się na tle innych. Dzięki portalom takim jak Facebook czy Instagram można zdobyć wielu klientów, rozpowszechnić wizerunek marki i dotrzeć do szerokiego grona osób, mniej lub bardziej powiązanych z branżą, w której działasz.
Co oferujemy w ramach prowadzenia social media?
Po pierwsze:
Opracowujemy strategię komunikacji – taką aby trafić do użytkowników zainteresowanych Waszymi produktami lub usługami.
Po drugie:
Przygotowujemy harmonogram publikacji – konkretny plan publikacji na dany miesiąc, wypracowany w drodze konsultacji z Wami.
Po trzecie:
Tworzymy treści i grafiki – po zatwierdzeniu harmonogramu przystępujemy do wykonania angażujących treści oraz grafik spójnych z identyfikacją Twojej marki.
Po czwarte:
Publikujemy – dbamy o rzetelne wykonanie harmonogramu i zaplanowanie publikacji treści. Wiemy jednak, że biznes bywa nieprzewidywalny, dlatego z każdej sytuacji znajdziemy wyjście.
Mamy doświadczenie we współpracy z firmami prowadzącymi własne sklepy, działającymi w branży medycznej, spożywczej oraz z drużynami sportowymi. Pakiety prowadzenia social mediów zaczynają się od 1000zł – w przypadku najbardziej podstawowej obsługi. Najlepiej jednak umówić się na bezpłatną konsultację, podczas której omówimy najważniejsze cele Twojej firmy oraz dobierzemy najlepszą dla Ciebie strategię marketingową.
Podsumowując koszty prowadzenia profili społecznościowych różnią się w zależności od celu, w jakim mają być prowadzone, ilości publikacji oraz Twojej zdolności do pozyskiwania i angażowania odbiorców – potencjalnych klientów. Jednak tworząc ciekawe treści wzbogacone o interesujące, przekłuwające oko grafiki możliwym jest pozyskać klientów, nawet przy niewielkiej ilości postów w miesiącu.