Wiedząc już ile mniej więcej kosztuje prowadzenie profili społecznościowych na Instagramie i Facebooku (przeczytacie o tym w naszym ostatnim artykule) czas przejść do konkretów – strony internetowe i sklepy. Podczas tworzenia tych domen stawiamy na konkretne cele biznesowe.
Dlaczego strona internetowa jest tak ważna dla rozwoju biznesu?
Ponieważ strona internetowa:
- Stanowi wizytówkę firmy, która buduje wizerunek i prezentuje wartości oraz wyróżniki Twojej marki, a co za tym idzie kreuje jej wizerunek w świadomości klientów.
- Odpowiada na potrzeby klienta – ma pokazać potencjalnym klientom, że to właśnie Twoje produkty są odpowiedzią na ich potrzeby.
- Pomaga w sprzedaży – eCommerce to tańszy środek dotarcia do Klienta, niż tradycyjne metody, odpowiednia ścieżka zakupowa zwiększa konwersję firmy.
- Domena pozyskuje nowych klientów oraz edukuje ich. Dzięki wykorzystaniu analityki internetowej i doborze odpowiednich treści poszerzamy Twoje grono odbiorców, jednocześnie pokazując Twoją historię zainteresowanym użytkownikom.
- Daje możliwość dzielenia się wiedzą w obrębie Twojego biznesu, dzięki czemu klienci stają się bardziej świadomi, a Twoja marka pokazuje, że zależy Ci na czymś więcej, niż tylko sprzedaż.
Decydując się na tworzenie strony internetowej z nami otrzymasz:
- Konsultację – każdy projekt zaczynamy od analizy oraz spotkania z przedstawicielami marki. To ludzie bezpośrednio związani z daną firmą znają ją najlepiej, a my chcemy dowiedzieć się możliwie najwięcej.
- Architekturę informacji – pierwszym krokiem w zaprojektowaniu strony internetowej jest wybór informacji i zakładek, które mają się na niej znaleźć. Jest to kluczowe działanie w całym projekcie, które tworzy szkielet strony.
- Projekt graficzny – na podstawie architektury informacji przystępujemy do zaprojektowania graficznego Twojej strony. Jest ona wykonywana w sposób spójny z identyfikacją Twojej marki.
- Programowanie/wdrożenie – webdeveloper rozpoczyna budowę strony internetowej podczas której dba o to, aby witryna działała szybko i spełniała wytyczne SEO. Stronę zawsze budujemy tak, aby klient mógł samodzielnie modyfikować wszystkie treści.
Wycena strony internetowej oczywiście również zależy od wielu czynników. Kwestiami, przez które cena ulega zmianie jest sposób stworzenia strony – czy jest oparta na szablonie czy kodowana. Do tego dochodzą kwestie takie jak ilość zakładek i funkcjonalności oraz czy strona ma stanowić sklep internetowy czy jedynie wizytówkę. Stronę warto wzbogacić o bloga, na którego również pomożemy tworzyć treści, ujawniając na nim kulisy funkcjonowania firmy, sposoby na rozwój lub ciekawostki z branży.
Zapraszamy na konsultacje w celu wyceny strony idealnej dla Twojej firmy oraz do odwiedzenia stworzonych już przez nas stron i sklepów: piekarniatradycyjna.pl, plantinside.com/pl/.