Story Inside

Plant Inside

  • Strategia marketingowo - sprzedażowa
  • Profil Facebook
  • Profil Instagram
  • Kampanie reklamowe Meta Ads
  • Google Ads
  • Sklep internetowy
  • Sesja zdjęciowa
Marka modowa założona przez miłośników natury i zwierząt. Ich celem było stworzenie nowego na rynku brandu, skupionego na wegańskich akcesoriach modowych. Pracę rozpoczęliśmy od strategii marketingowej, dzięki której mogliśmy już tylko skupić się na wyegzekwowaniu założeń takich jak - zbudowanie rozpoznawalności marki poprzez edukacje w zakresie ekologii.

Etapy współpracy

Warsztaty i strategia

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nullam vel mi quis sem feugiat consectetur ac eu eros. Praesent placerat tempor felis, vitae blandit ex dignissim in.

Działania wizerunkowe

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nullam vel mi quis sem feugiat consectetur ac eu eros. Praesent placerat tempor felis, vitae blandit ex dignissim in.

Działania sprzedażowe

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nullam vel mi quis sem feugiat consectetur ac eu eros. Praesent placerat tempor felis, vitae blandit ex dignissim in.

Postawienie sklepu www

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nullam vel mi quis sem feugiat consectetur ac eu eros. Praesent placerat tempor felis, vitae blandit ex dignissim in.

Warsztaty i strategia marketingowo – sprzedażowa

Współprace rozpoczęliśmy od wytyczenia założeń, celów i wartości marki. Przeprowadziliśmy warsztaty podczas, których omówiliśmy z klientem najważniejsze założenia biznesu, grupy docelowe, budżet marketingowy oraz koncepcje komunikacji Plant Inside. Wybraliśmy punkty styku, w których odbiorca powinien spotykać się z marką oraz dobraliśmy odpowiednie działania wizerunkowo – sprzedażowe.

Następnie na podstawie warsztatów i badaniu rynku stworzyliśmy dokument strategiczny, który stał się drogowskazem i harmonogramem działań. Znalazł się w nich najważniejszy punkt w postaci zadań i osób odpowiedzialnych za każdy z nich. To pozwoliło nam wraz z klientem egzekwować poszczególne etapy realizacji oraz scalać zespół w wspólnych działaniach.

Działania wizerunkowe i sesja zdjęciowa

Wspólnie z klientem zadecydowaliśmy, że głównym punktem styku marki z odbiorcami będzie Instagram. Podeszliśmy elastycznie do tematu, ponieważ klient część prac powierzył nam, a część oddelegował wewnętrznie. Stworzyliśmy zatem harmonogram działań pod kątem edukacyjnym i sprzedażowym. Do tego przygotowaliśmy zbiór odświeżonych szablonów spójnych z identyfikacją wizualną marki oraz zrealizowaliśmy sesję zdjęciową na potrzeby sklepu i social media.

Głównymi założenia contentu na instagramie były:

  • dostarczenie edukacyjnych treści dotyczących ekologii,
  • pokazanie wartości marki i tożsamości z nią właścicieli,
  • wyszczególnia hasła „WSZYSCY JESTEŚMY RÓWNI” i stworzenie wokół niego akcji promocyjnej,
  • zbudowanie grupy ludzi z podobnymi wartościami,
  • budowanie świadomości marki i odroczona sprzedaż.

Działania sprzedażowe Meta Ads, Google Ads i Google Merchant

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nullam vel mi quis sem feugiat consectetur ac eu eros. Praesent placerat tempor felis, vitae blandit ex dignissim in. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nullam vel mi quis sem feugiat consectetur ac eu eros. Praesent placerat tempor felis, vitae blandit ex dignissim in.

W ramach kolejnych etapów lejka sprzedażowego realizowaliśmy równocześnie:

  • kampanie komunikacyjne w social media zwiększające świadomość i rozpoznawalność marki,
  • kampanie sprzedażowe Google Ads i Google Merchant,

Dzięki temu zrealizowaliśmy założenia sprzedażowe klienta.

Sklep internetowy

Współprace rozpoczęliśmy od wytyczenia założeń, celów i wartości marki. Przeprowadziliśmy warsztaty podczas, których omówiliśmy z klientem najważniejsze założenia biznesu, grupy docelowe, budżet marketingowy oraz koncepcje komunikacji Plant Inside. Wybraliśmy punkty styku, w których odbiorca powinien spotykać się z marką oraz dobraliśmy odpowiednie działania wizerunkowo – sprzedażowe.

Następnie na podstawie warsztatów i badaniu rynku stworzyliśmy dokument strategiczny, który stał się drogowskazem i harmonogramem działań. Znalazł się w nich najważniejszy punkt w postaci zadań i osób odpowiedzialnych za każdy z nich. To pozwoliło nam wraz z klientem egzekwować poszczególne etapy realizacji oraz scalać zespół w wspólnych działaniach.

www.plantinside.com

Może zainteresować Cię również

Skontaktuj się z nami