Story Inside

Remedios

  • Profil Facebook
  • Profil Instagram
  • Kampanie reklamowe Meta Ads
Remedios czyli Sopockie Centrum Leczenia Bólu i Rehabilitacji - to klinika specjalizująca się w medycynie bólu. Oferuje swoim pacjentom wielokierunkowe metody leczenia za pomocą m.in. rehabilitacji, psychoterapii czy leczenia zabiegowego.

Naszą misją było zbudowanie identyfikacji w Social Mediach w celu angażowania i pozyskiwania nowych pacjentów.
remedios case study

Wyzwania naszego klienta

Klient z powodu dużego zespołu borykał się z problemami komunikacyjnymi na obszarze klinika-agencja.

Dotychczasowe działania na mediach społecznościowych nie przynosiły satysfakcjonujących wyników. Dotyczy to zarówno wyświetleń w wybranej przez klienta grupie docelowej, jak i zaangażowaniu potencjalnych pacjentów.

Klient nie był zadowolony z treści na jego mediach społecznościowych z powodu nieprofesjonalnych treści na temat prowadzonych przez jego klinikę centrum leczenia bólu.

Etapy współpracy

Rozmowa strategiczna

Każda nasza współpraca poprzedzona jest rozmową strategiczną i to od niej uzależnione są dalsze działania. Wierzymy, że nasz partner najlepiej zna własny biznes, a naszym zadaniem jest poznanie go od środka oraz wsparcie w tym na czym znamy się najlepiej, czyli marketingu i sprzedaży. Dzięki rozmowie strategicznej z zespołem z kliniki Remedios, zagłębiliśmy się w funkcjonowanie ich biznesu, po czym mogliśmy zabrać się do planowania działań marketingowych.

Działania wizerunkowe

Kluczowym aspektem współpracy z naszym partnerem była poprawa identyfikacji wizualnej i odpowiednie połączenie treści oraz grafiki, tak aby trafić do odpowiedniej grupy docelowej. Wspólnie z Sopockim Centrum Leczenia Bólu i Rehabilitacji postanowiliśmy rozszerzyć grupę odbiorców o młodsze pokolenie, co za tym idzie, musieliśmy zmienić dotychczasową formę contentu, tak aby treści z grafikami były dla tej grupy przystępne i zrozumiałe.

Harmonogram prac Social Media

Żeby dobrze zaplanować działania w Social Mediach potrzebny jest odpowiedni harmonogram prac. Taki model współpracy pozwala nam odciążyć klienta i ograniczyć jego czas pracy nad marketingiem do minimum (CZAS - który wiemy jaki jest cenny przy prowadzeniu biznesu). Kolejną ważną wartością takiego harmonogramu jest możliwość zaplanowania spójnych działań, z datami publikacji, co pozwala wyegzekwować systematyczne i wartościowe publikacje.

remedios case study

Rozmowa strategiczna

W rozmowie z partnerem zrozumieliśmy ich aktualne wyzwania oraz plany na przyszłość. Wyzwaniem było zoptymalizowanie identyfikacji profilu na Facebooku, tak aby była dopasowana do ich potencjalnych pacjentów. W tej branży stworzenie przystępnego i zrozumiałego contentu jest ważnym a zarazem trudnym do zrealizowania elementem komunikacji w Social Mediach.  

Wspólnie z Remedios ustaliliśmy, jak powinna wyglądać ich komunikacja i identyfikacja w mediach społecznościowych.  

Działania strategiczne

Wspólnie z klientem zadecydowaliśmy, że głównym punktem styku marki z odbiorcami będzie Facebook i Instagram, ze względu na mocno zróżnicowaną grupę odbiorców. Postawiliśmy na treści przedstawiające personel oraz rodzaje przeprowadzanych usług medycznych. Dodatkowo zamieściliśmy materiały wideo, które pokazują centrum “od wewnątrz”. Celem było pokazanie potencjalnym pacjentom, że klinika jest dla nich przyjazna. Ustaliliśmy harmonogram udostępniania materiałów na Facebooka i Instagrama, oraz przygotowaliśmy treści wraz z grafikami.

Może zainteresować Cię również

Skontaktuj się z nami